Det blev en midsommar i Budapest, Ungern i år! 🌸🇸🇪 Vilken upplevelse! Tusen tack till Embassy of Sweden in Budapest för möjligheten.
Bland alla 500 inbjudna gäster fanns bland annat parlamentariker, diplomater från flera ambassader, representanter för svenska företag i Ungern och medlemmar ur den ungerska regeringen 🇭🇺✨
Det blev en två akters show med allt från ABBA, steppdans, czardas-musik för cello & piano och opera som avslutades med dans runt midsommarstången 🐸💐 Såklart blev det även lite värmländska melodier 🎶
📸: Oliver Sin
